Ruter

// Minimarket - Scarf Perfect Silk //

Sjal från minimarkret.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Cool sjal! Såg den inte först, hihi;D Det såg så inklistrat ut, på något sätt.



Vad coolt att ni fick se på det där klippet på en lektion i skolan. Håller med dig om att hon var cool, minst sagt:) Snacka om att folk har förutfattade meningar. Simons kommentar där efteråt var ju det bästa. Hihi!



Hoppas att allting är fint med dig, bästa vän!

I helgen ska jag på Sannas fankonsert, det ska bli så roligt:) Hade varit ännu roligare om du var med!



Tänker på dig,

Kram Jenn

2009-04-16 @ 16:51:57
Postat av: Anna

Haha :-) Ja ett litet gummiband ska du få! :-) Va! Men jag som trodde att jag hade skrivit att jag hittat det ägget x) kram!

2009-04-16 @ 17:21:08
URL: http://solflingan.blogg.se/?tmp=07212547
Postat av: Anonym

http://youronlinemovies.net/preview.php?id=38

2009-04-16 @ 18:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0