Dan före dan före dan före dopparedan

Idag snöar det som aldrig förr här utanför. Eller kanske det har hänt nån gång förut ;-) Snart är det nog uppe i två decimeter tror jag. Jag ska ut och skotta lite alldeles strax.

Ska klippa mig idag, och bli lite julfin. Jag hoppas verkligen att det inte blir för kort men det är kanske att hoppas för mycket. Nåja, det är skönt att bli av med lite gammalt hår ialla fall.

Ha en underbar dag!


Jag tycker att Lauren Conrad i The Hills (som jag förvisso aldrig har sett) har väldigt fin frisyr.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Vad spännande att ser hur håret blev imorgon ;) Hoppas jag kan komma till centralen! Ska verkligen försöka. Vill ju träffa Dig!



Det har ju blivit lite utav en tradition att jag skickar med en länk här. Tänkte att du ville se lite bilder från Carolas konsert igår? :)

http://jenniferjoh.blogg.se/2009/december/draft-dec-22-2009.html

På Cirkus så stod det att de bandade kvällens föreställning så då kanske det blir en ny DVD. Då kan ju du också få se den :-)

Stor kram! Hoppas att resan går bra imorgon!

2009-12-22 @ 12:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0