Better than yesturday..

Hello!

Idag har faktiskt varit en riktigt bra dag! Till skillnad från igår. Tack älskade J för bön och sällskap igår.
Vi fick inte ha någon sångteknik därför att vi av någon konstig anleding, som vi aldrig fick reda på, skulle ha en extra samhällslektion. Hel knäppt. Jag gillar inte samhällskunskap. Eller. Jag gillar inte min samhällskunskapslärare. Jag är rädd för honom.
Som tur var skulle jag på LM Angels möte på jag missade största delen av den fruktansvärda filmen vi blev tvingande att olla på under två timmar. Tvåorna var så exalterade över LM´s mysvecka som vi ska planera om två veckor. Lät ganska soft om man säger så... Mer om det när det närmar sig.

Efter skolan åkte jag med LIv och Maria och hämtade våra biobiljetter till nästa vecka. Jättemysigt ska det bli.
Efter det tänkte jag åka hem men tog en inpulsfika med Liv på vegancafét Andrum. Jättefint var det och mysigt. Så där satt vi en stund och pratade om Livet. Ja, om Livet:-)

Nu håller jag på att lära in sånger och texter.

Back to work.


världens maffigaste kyrka i Ungern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0