Otur eller vad?!

Idag har väll inte varit min dag precis.. Började med att jag vaknade på morgonen och kände att jag hade ont i halsen. Inte kul. Jag som just blivigt frisk. Stressar omkring på morgonen. Var tvungen att fixa lite saker innan skolan så jag fick springa till bussen. Självklart missar jag den jag skulle med. Det ösregnar och är helgrått. Paraplyet är trasigt. Det går inte att fälla ihop när jag ska in i bussen. Alla kollar surt på mig när jag droppar på deras redan blöta skor.

Jag går av bussen och märker att jag har 8 minuter att ta mig till skolan på. Lycka till tjejen.
6an kommer ju där! Jag springer. Är blöt. Har en jättetung papperspåse i handen som går sönder.
Allt ramlar ut i en vattenpöl. Okeeej, tänker jag. Hej då spårvagn! Tack till dig, du vänliga själ, för hjälpen med alla blöta papper! (Som nu ligger på tork, utspridda över alla skåp)

Jag har såklart kommit för sent till skolan och Sture är minsann itne att leka med.
Möttes av en stor kram av Hannah. Tack fina ♥

Nu sitter jag här i skolan och ska ta reda på fakta om bioenergi. Men nej, jag orkar inte.

Piano om tio minuter och självklart har jag glömt min bok.

Med förhoppning om ett bättre slut på dan,
JOSEFIN

Kommentarer
Postat av: Micha

Ooow älskade du!

Jag vet hur det känns. Jag har oxå haft en riktigt dålig dag idag.

Alla har skällt ut mig och jag blev utslängd från min lektion. Jag blir ALDRIG utslängd annars..

Skum dag alltså.

Ses vi imorgon?

Stor kram med mycket uppmuntran och kärlek! <33

2009-02-26 @ 17:55:16
URL: http://miichangotango.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0