Not feeling so well

Jag har blivigt sjuk..:-( vaknade klockan ett inatt och hade jätteont i huvudet och mådde illa. Jag var tvungen att gå upp och sitta här nere en stund och ta värktablett och samarin. Jag gick till skolan för jag ville inte missa min sånglektion men jag var tvungen att gå hem sen för jag mår inte alls bra..:-( Trist trist. Imorgon är det engelskaprov så då måste jag gå.

Nu försöker jag vila och kollar på Axess, ett program som heter "En ryss i musiken" det är en rysk gubbe som sitter och pratar energiskt om olika kompositörer och gungar i takt till olika stycken som man får lyssna på. Helt grazy. Mamma ringde just och sa att Carola kommer på radion snart så jag rattar nog in det istället :-)

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0