Wensday diary

Idag har jag farit och flängt lite hit och dit. Fick gå upp tidigt då jag skulle till läkaren inne i stan redan klockan 9:45. Det är ju rena sovmorgonen i vanliga fall, men man är bortskämd när man har lov.

Gick till FACE stockholm på vägen hem och fick med mig lite smått och gott hem. Jag och Frida lagade lunch och sen skulle jag åka igen för att träffa Anneli.. Och när jag kom hem två timmar sedan käkade jag lite snabbt innan fina Hanna kom. Nu i kväll har jag gett Hanna lite spa-behandling. Jag älskar ju att pyssla om andra och måla naglar och ge massage och sånt så hon fick ställa upp ;-)
Väldigt mysigt att ses igen. Fina tjejen♥



Imorgon kommer Anna! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0