Borta bra

Nu är jag precis hemma från vår julkonsert. Det gick jättebra och det var det var kemperoligt!!! Jag var verkligen på julkonsertshumör och så inspererad från mina två kvällar med Carola så det bara sprudlade om mig. Hoppas jag;)

Maria, du saknades verkligen på konserten!

Nu är min älskade lilla Tonje inte här längre. Jag saknar henne ! Det är hemskt när man måste skiljas åt.
Det har varit fantastiska dagar som jag aldrig kommer att glömma.
Tack för att du förgyller mitt liv!

Nu ska jag kolla lite på Grey's innan jag ska sova. Äntligen får man lägga sig hyfsat i tid.. :)

Kram kram till er alla!



Kommentarer
Postat av: Tonje

min veeenn, jeg savner deg kjempemye! Kjenns tomt uten deg :(

Har Jill fikset bildene snart? Hur gikk det på konserten? Min mobil gikk tom for strøm på tåget, så fikk ikke skickat deg sms som jeg lovade. Håper virkelig konserten gikk bra, og at du mår bra, viktigst av alt! savner deg :) Takk for de fantastiske dagene <3

2008-12-04 @ 17:30:50
Postat av: Jollan

Hej finaste och sötaste Tonje!

Jag saknar dig med väldigt väldigt mycket. Vi alla här hemma saknar att ha dig här:( Och i skolan var det tomt.. Det har varit fantastiskt att få ha dig här några dagar. Julkonserten gick jättebra! Det var roligt och allt gick toppen! Wish you were there! Hoppas resan gick bra hem!?

Hoppas vi hörs snart igen!



Klem klem klem klem klem

2008-12-05 @ 19:54:50
URL: http://josefinsymaskin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0