Fjärde advent

Jag orkade pallra mig iväg till julgudstjänsen idag. Bra. För jag ville verkligen gå. Vi tjejer körde ett litet juldrama med lite speciella scenkostymer om man säger så.. Jag saknar verkligen min kamera. Förstår inte vad som är fel med den.

Tomten kom på besök idag också. Utanför kyrkan. Hihi. Barnen blev alldeles till sig som vanligt. Det var en norsk tomte den här gången. Hihi. Pratade norska hela tiden så barnen bah: Vad säger han?!
Eftersom jag är sååå bra på norska nu så fick jag översätta;) Tusen takk och greit sa de till tomten sen för att imponera lite. Jag hade förståss lärt dem det;)

Mamma är ute och köper julklappar nu. Spännande! Kanske någonting till mig. Jag och Frida la alla julklappar under granen igår. Det är rääätt så många alltså;) Frida har hur många som helst till mig:)

Ha en underbar fjärde advent!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0