I'm a Angel!

Hej hej! ♥

Idag har det varit en ganska kort dag i skolan men det märks att alla är trötta. Vi hade ju som nämnt datorkunskapsprov vilket gick lite sådär. Dator kanske inte är min starka sida trots allt.

En bra sida jag har, enligt andra ialla fall, är att jag är en bra vän. För idag blev jag utnämnd till klassens LM Angel. Tack! Va gulligt av er klassisar! ♥ Jag hoppas jag kan sköta mitt jobb som ängel på ett exemplariskt sätt.

Jag och Jill bakade en stor tårta till trappa ner efter skolan. Den såg mycket bra ut. När vi skulle lämna den i tabernaklet träffade jag en tjej som spelade herde i levande julkrubban.
- Hej ängel! Sa hon när hon såg mig, haha. Tänk om folk kallade en det till vardags. Saknade levande julkrubban lite när jag såg henne.

Nu har jag lite ärenden att fixa!

Ha det bra! ♥


Kommentarer
Postat av: Micha

Ängel passar dig utmärkt!

Du ÄR en ängel, gumman!

Jag har det helt okej i vintermörkret. Men har lite svårt att sova och är så grymt trött hela tiden..

Stooooooor kraaaam till dig ängeln! <3

2008-12-17 @ 22:52:07
URL: http://miichangotango.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0