Juldagen

Det var inte lite julklappar vi packade upp igår. Idag har jag invigt några julklappar. Det är kul att göra det på juldagen tycker jag. Har fått en jättefin kofta och kjol som jag önskat mig och halsbandet jag så gärna ville ha!

Tusen tack för alla julsms! Jag blir alltid lika glad då det plingar till i mobilen.

Idag har vi haft en lugn men skön juldag. Jag har varit hos min vän Hanna på förmiddagen. Det var verkligen jättemysigt och kul då  vi inte träffas så ofta längre. Fick träffa hela familjen som jag inte sett på väldigt länge.

Nu efter lunch har jag och mamma och morfar varit ute på en lång, kall promenad. Otroligt skönt! Det finns nästan ingenting jag tycker så mycket om som att gå en lång promenad i härligt väder.

Nu ska vi spela spelet Frida gav oss i julklapp igår!

Kärlek från mitt hjärta♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0