Sonja



Idag var jag och träffade Sonja och de andra tjejerna. Det var mycket mysigt! Hjälp vad mycket folk det var på stan! Tycker det är lite sorligt på ett sätt att alla ska panikköpa saker dagen innan julafton. Nåja.. jag var ju ialla fall där för att lyssna på ljuv julmusik. Och det fick jag verkligen höra:) Tjejerna var på topp men tyckte det var sorligt att detta var deras sista signering tillsammans.

Fick prata lite grann med Sonja innan allt annat folk strömmade på. Det var inte så bra ordning idag så man var tvungen att springa ner ganska snabbt. Frida tog en bild på oss ialla fall. Lite suddig dock.
Sonja önskade mig lycka till på bingolotto ikväll, hih, och så kramade vi varandra jul och nyårskramar.
Datorn har pajat igen. Eller intrenett så nu får jag inte upp bilderna längre. Synd. Men ni får se mer bilder på tjejerna en annan dag!

Kärlek♥

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Bilden på er två blev lika fin och söt som alltid, lite suddig - men ääsch. Vad är väl en suddig bild? Hihi. Hoppas du hade fin julafton igår!



Tänker på dig!

5 dagar tills Tre J ses!

Kram

2008-12-25 @ 22:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0