Grått och Regnit

Idag har jag mått dåååligt. Vet inte varför jag skriver det för ni vill antagligen inte läsa om sånt men bloggen är lite terapi för mig. Det är bra.

Det var brandlarm idag. Det var kul. Alla skrek och vi fick gå ut genom dörrar som man absolut inte får gå ut genom annars. Även om de vanliga dörrarna var närmare.

Pappa har fixat ett jätteroligt program till datorn som jag ska lära mig. Det blir spännande..

Nu ska jag återgå till mitt liv i ett just nu grått och regnit Göteborg.


Audrey makes me smile!

Kommentarer
Postat av: Solflingan

Åh jag vill också ha ett jätteroligt program till datorn! Vad fuskigt!

2008-11-12 @ 13:46:09
URL: http://solflingan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0