Skivinspelning


Vi fick höra på våran julskiva igår. Den var bra! Kul att det blev så bra. Själklart är man lite självkritisk och tänker på saker som lyssnarna säkert inte märker men i det stora hela var den bra. Blir kul att springa runt och sälja den.
Så här fint var det i kyran därvi spelade in förra fredagen.


Det var en lång dag och alla blev väldigt trötta. Men det var mysigt att vara med tjejerna hela dagen.


Det vankades även bröllop i lokalerna under en av våra raster.


Kolla så vackert. Hannah har någonting jättestort på huvudet. Av plast.
Isabelle är söt brudtärna och Sara brudgum. Inne i pianorummet alldeles intill sitter Liv och Elisabeth och spelar bröllopssånger. Jag filmar och tar bilder.
Åå så vackert det var.... ;)


Min ensemble spelade in vår låt som alla älskar.

Om ni vill kan ni köpa skivan av mig. 100 kr kostar den.

Kommentarer
Postat av: Julia

ååå Jollan, jag vill jätte gärna köpa skivan! Kan man få den signerad också? :) hihi! Kram

2008-11-22 @ 15:52:47
URL: http://missjullan.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Åå vad coolt med eran julskiva :) Vilka fina bilder också! Den där kyrkan verkar jättefin :) Det vore jättekul att ha ett exemplar av skivan! Om det går att få den signerad vill jag också ha det, som Jullan. Hihi! Allt gott till dig! Kram, Jennifer

2008-11-22 @ 19:47:06
URL: http://jenniferjoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0