Tandlös

Idag mår jag inte så bra. Måste vara hemma och vila hela dagen. Så jag är inte i skolan som ni kanske förstår.

var tvungen att gå till tandläkaren i morse ialla fall. För jag skulle dra ut två tänder!! Om två veckor får jag tandställningen så nu är jag tandlös fram till dess. Har två jättestora gluggar vid framtänderna. Det är faktiskt riktigt snyggt. Särskilt när bedövningen sitter i och min överläpp är svullen som om jag hade två skumbananer under den. Not.
Men jag visar ändå inte framtänderna så mycket så det är ingen fara för mig:)
Tycker det ska bli bra att få tandställnigen.

Undrar vad jag ska göra resten av dagen. Ta det lugnt och brodera lite kanske...

Snart är det jul. Jeeehoo!

Have a good one!


Kommentarer
Postat av: Emilie

Frakten gick på ca 200 spänn, sen va jag har hört så beror det på hur mkt man köper för oxå..men de va iaf vad jag fick betala. liiiite för dyrt men vill man ha ngt so bad så va gör man inte :)

Kram

2008-11-25 @ 12:18:37
URL: http://princessmli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0