Träff med Carola!

Okej. I veckan skrev ju jag att "I'm the lucky winner" men jag visste inte riktigt hur jag skulle utveckla det då. Hih.

Jo det var så här att jag var med i en tävling på gp.se. Det gick ut på att man skulle ställa en fråga till Carola. Vinsten var att få träffa henne face to face och ställa sin fråga.
Vilket jag, och fem andra, vann!

Jättekul verkligen! Det är sånt som inte händer liksom. Jullan sa också det. Det är en sån där vinst som andra vinner inte en själv! Men... jag bröt trenden:)

Jag ska få träffa Carola på måndag!

Vi ska få vara med i tidningen och få vara med Carola innan konserten som vi sedan får gå på tillsammans.
Jag ser så mycket fram emot det! Tänk  att jag fick vinna det. Jag som älskar Carola:)


Kommentarer
Postat av: Jennifer

MEN VA? VAD ÄR DET JAG HÖR (lr läser)? ;D OJ OJ OJ vad GAAAAAAAAAAALET roligt!! Vilken tur du har!



Nu förstår jag varför du har försökt att sälja dina biljetter ;D Hihi. Guu vad kuuuuuuuuul! :) :)



Blev lite lite avis nu, haha, men jag önskar dig en underbar stund tillsammans med Carola :) Den här vinsten förtjänar du så mkt!



Vi må höres snart!

Kramar från Jennifer

2008-11-29 @ 19:33:50
Postat av: Maddis

Men ÅH Josefin!! Vad roligt!!!

Önskar jag var i dina kläder <3 Du får berätta sen hur det var!



Ha det så underbart kul, du förtjänar denna vinsten SÅÅÅ mycket!



Kram, kärlek och bön

Maddis

2008-12-01 @ 08:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0