Aujourd'hui

Idag är jag hemma:) Ganska skönt. Men jag skulle helst inte vilja sitta vid datorn men jag måste göra läxor..:/ Har varit på sångteknik idag. Det är alltid kul.

Missade gympan idag i skolan för jag hjälpte en vän som blev jättesjuk! Läskigt! Men när vi hade suttit hos skolsyster i en timm aungefär mådde hon bättre. Så jag tror inte det var så farligt. Men det är lite läskgit för det är många som blivigt snurriga och mått jätteilla i klassen nu. Hoppas verkligen inte jag blir smittad.

Imorgon är det fullt upp, som idag.

Är så orolig idad och ängslig. Känns som att jag vet precis vad de kommer säga imorgon. Det var faktiskt inte mitt fel. Jag ville det inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0