Dimanche

Idag mår jag kanske en sekund bättre än igår. Men mitt mående går verkligen vilt upp och ner så man vet aldrig hur dagen blir. Vilket faktiskt är ett ganska bra tecken på att det bara är en känsla. Vilket absolut inte gör det lättare.

VI gick inte till kyrkan idag eftersom jag har så mycket läxor och vi ska åka till Kungsbacka sen och kolla på skor och jackor lite här och var. Freeport och kungsmässan ska vi till. Hoppas verkligen jag hittar nåt bra där. Jag har köpt ett par skor men jag var lite osäker på dem så jag ska lämna tillbaka dem. Det är verkligen svårt att hitta de perfekta ytterkläderna. Man har ju dem på sig varje dag. Jag kan nog vara lite pedant ibland.

Nu måste jag, när jag bloggat klart, gå ner till den andra datorn för det fungerade inte att göra datorkunskapsläxan här.. Typiskt.

Ha en bra söndag!


Ibland kan man verkligen likna min känsla med en skugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0