Igår, Idag, Ikväll

Idag mår jag inte alls bra. Det är inte meningen att skriva det hela tiden men jag kan inte komma ifrån det. Det är så otroligt jobbigt. Jag vet inte hur jag ska göra för att komma ifrån det. Jag vet verkligen inte hur jag ska orka.

Igår hade vi en underbar lovåsngskväll i Lyktan. Mattias Martinsson var där och sjöng och spelade och predikade. Jättebra var han! Jag har sett honom förut och då var det också jättebra. Han verkar verkligen vara en härlig person!

Ikväll ska jag ha kalas. Vi ska bowla. Jag hoppas det blir roligt. Ifall jag kan konsentrera mig på någonting annat.

Kram!


"Det var kul att träffa tonårs-gänget igår"

Kommentarer
Postat av: bitte

Var gärna med och skänk en slant till min rosabandet insammling

Är vktigt att vi hjälper till



länken hittar du i menyn på min blogg

2008-10-04 @ 14:12:42
URL: http://blondiesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0