Godmorgon!

Hellu!

Nu sitter jag och väntar på att jag ska åka till skolan. Nej jag pluggar faktiskt engelska också för vi har glosor nu på morgonen. Ingen sovmorgon här inte;) Gick in till lillskolan ialla fall, för att få blogga lite;) Man måste vara smart.
Fast jag har typ inga bilder här och inte så mycket roligt att berätta heller för den delen.

En rolig sak är att jag ska vara i skolan idag hela dagen. Vad mycket roligare det är att gå i skolan när man inte har fått gå i skolan tidigare. Då blir det en mycket större förmån.

Direkt efter skolan ska jag till sångtekniken så det är fullt upp idag. Men det gillar jag.

"Låt pengarna rulla!"

Kram, J 

Kommentarer
Postat av: söstra di

HAHAHHAHAHAHA HAN SOM HÅLLER I HÄLEN <3

2008-09-23 @ 22:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0