Söndag

Idag har jag definitivt inte min bästa dag. Eller lite bådock. Mormor och Morfar kom igår och det är jättemysigt att ha dem här men det är krig innom mig heeeela tiden. Det tar all kraft. Å vad jag önskar att allt vore bra. Men. Harriet gav mig några visa ord idag som jag uppskatar oerhört.

Jill predikade i kyrkan idag. Det blev väldigt bra. Jag hoppas att hon känner det själv. Harriet och Linda var också där och det var väldigt trevligt att träffa dem! Flera från kristendomskolan som hade sovit över hos Louise inatt kom också. Jätteroligt att se dem.

Jag hoppas verkligen att jag kan få må lite bättre nu till veckan när det är "min" vecka.

Kram!


David var blandannat med i kyrkan idag. Här gör han sin tuffing-pose.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0