Attandre

Idag har jag spenderat största delen av dagen i väntrum och i väntan på olika skaer känns det som. Jag åkte jättetidigt till tandläkaren för att inte komma försent som jag gjort till mina tenaste möten. Kom verkligen i tid. Fick vänta i 45 minuter för ett besök på knappt 20 minuter. Sen fick jag vänta på mamma och pappa och det tog jääääättelång tid att ta sig till östra för det var så mycket trafik och de vi sulle träffa var sena så vi fick sitta i det supertråååkiga väntrummet en stund. Jag var så otroligt rastlös alltså! Helt galet! När vi tillslut kom sprang jag jättelångt det snabbaste jag kunde för att bli av med lite energi.

Dessutom har jag jätteont i tänderna efter tandläkarbesöket..

Ingen toppendag med andra ord.


Kommentarer
Postat av: Louise

haha jag känner igen det där! Att sitta och vänta i ett väntrum utan något att göra, gör en enormt rastlös! Det är heeeemskt!



Fin blogg förresten :)!

Kram!

2009-04-21 @ 16:57:36
Postat av: Anna

poor you! Jag har också ont i tänderna :/ Kram

2009-04-21 @ 16:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0