Rolig italienare

Jag och Maria pluggade på sångtekniken utnaför pedagågen då vi träffade en jätterolig man som flirtade jättemycket med oss. Han var från Italien. När han märkte att vi inte riktigt var intreserade eller vad man ska säga så började han fråga om massa dejtningstips och hur man träffar en kvinna och så frågade han hela tiden om vart man kan dansa. Han var så besviken på S.A.T.S eftersom alla bara är ute efter att träna där. Haha. Stackarn.

Vi: "Nej, nu måste vi gå tyvärr. Vi ska till bamba"
Italienaren: "Vart ligger bamba?!"
Haha. Han trodde bamba var nåt dansställe och ville följa med oss. Rolig alltså.

Italiens flagga

Kommentarer
Postat av: Anna

"Pappa jag vill ha en Italienare! Uppfödd på pizza och pasta! Pappa jag vill ha en italienare, alla andra kan du kasta!":D (jag antog att du inte ville ha hela låten ^^)

2009-05-02 @ 11:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0