Spioneri..

Nästan lika mycket ångest idag som igår.
Nu sitter jag ensam i en datorsal i skolan. Tråkigt. Håller på med det jättejobbiga arbetet som bara jag tar seriöst. Grupparbeten är pyton ibland.

Från fönstret här brevid har jag utsikt över ett hus jag aldrig lagt märke till förr. Det har en vacker veranda med massa stolar och bor som man skulle kunna ha konferans vid. Ca. var femte minut kommer någon ut och har rökpaus. Värst vilka storrökare det var. Måste nästan vara nån arbetsplats. Just nu står en gubbe med mycket skägg och pratar med en yngretjej med blankt hår och grön sjal. INte riktigt lika snygga chinos som jag har har hon på sig;-)

Det var dagens spioneri.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0