demain



Imorgon klockan åtta på morgonen stiger jag på snigeltåget till Stockholm. Jag är ganska nervös idag faktiskt. Det ska såklart bli hur kul som helst att äntligen träffa Jullan igen! Men jag fåt alltid magkatarr innan jag åker nånstans, haha. Så löjlig är jag. Jag vet att det kommer gå jättebra och det är väldigt skönt - att man har lärt sig känna igen kroppens signaler så man kan stunta i vissa.

Just nu oroar jag mig för

♥ att det ska krångla med biljetterna
♥ att jag ska glömma nåt i packningen

Tänkte skriva värsta långa listan men egentligen är det inte så mycket. Det är så skönt att bara säga vad man oroar sig för för då märker man att det inte är nåt.

Så... Wish me luck tomorrow!

Kommentarer
Postat av: Julia

Åå det ska bli så himla roligt :D och oroa dig inte för mycket bara, det kommer gå jättebra på tågresan! imorgon ses vi, PUSS

2009-08-11 @ 10:03:21
URL: http://fivesisters.blogg.se/
Postat av: Maria

Det kommer säkert bli jättebra :) Tack för diademet, jättefint, skickar pengar antingen på torsdag eller på måndag (som jag sade från början) :) Kram!

2009-08-11 @ 11:38:10
URL: http://mariaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0