Kallsvettig..

Jag brukar aldrig skjuta upp saker utan tycker det är skönt att ha det gjort på en gång. Särskilt när det är någonting jobbigt eller tråkigt. Men när det handlar om att ringa.. då kan jag skjuta upp det hur länge som helst.

Min telefonfobi går lite i vågor. Ett tag gick det jättebra men nu har jag inte ringt sånna där jobbiga samtal på ett tag så nu blir jag alldeles kallsvettig igen.

Nu ska jag gå ner och ringa de där två samtalen och sen ska jag gå upp och skiva om hur duktig jag va, är det en bra deal?!
- Ja det tycker jag.


Åh.. så typiskt. Ingen av dem som jag skulle ha tag på svarade. Så jag måste ringa igen senare. Suck..


Kommentarer
Postat av: Anna

Oh ja! :)

2009-08-10 @ 09:58:42
URL: http://solflingan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0