monday diary

Tillbaka till skolan idag. Det känns redan som att vi har gått länge tycker jag. Det var verkligen skönt att börja med franska. Marita ger oss alltid en liten extra rast så idag gick vi ut och körde lite gympa på gatan. Haha. Vi blockerade lite för alla morgonstressare. Förlåt!

Jag hade min första sånglektion med den nya läraren idag. Tycker fortfarande det är ett mysterium att jag fått henne. Då de som hade henne förra året fått byta till Lovisa, som jag hade önskat. Det är lite knepigt.. Men jag hoppas det ska funka bra mellan oss.

Det ösregnar idag. Lite trist. Jag har hunnit träna två gånger idag men vill ändå gå ut på min promenad ju.. Det kanske blir lite regnställstrask sen.

Ha en fin kväll, mina kära!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0