Monday diary

Hej där ute!

Idag har jag ont i huvudet. Igår var jag ju också ganska ririg och det är inte precis bättre idag. Vi var i alla fall på kulturkalaset och tittade lite. Det var kul, även om de började plocka bort lite grejer. Jag gjorde lite vykort och spelade in främling, hih. Man fick stå i en liten telefonkiosk och sjunga medans det var en karneval utanför så man hade absolut 0 medhörning. Men det var en kul grej ialla fall. Hon som hade hand om det tyckte jag var duktig:-) Det kan jag nästan förstå då de som var före mig i kön bara skrek till Olas "Love in stereo".

Idag ska jag försöka vila så att jag blir bättre och kan göra nåt kul imorgon kanske. Ska till läkaren i eftemiddag också. Det känns sådär att gå dit när man känner sig lite risig då jag så sällan går till henne och hon ska se hur man mår och så.. Hon kommer tro att jag är inne i en deprision om jag kommer i mjukiskläder och utan smink, så jag får nog anstänga mig lite ialla fall.

Har kollat upp lite danskurser jag vill gå på till hösten också. Dansforum verkar himla bra alltså. Det blir nog där. Modernt eller jazz. Om jag känner mig bättre på torsdag ska jag gå dit och prova på. Det blir kul!

Lycka till alla ni som börjar gymnasiet idag!
(speciellt du, hjärtat♥)


Kommentarer
Postat av: julia

Ååh vad kul att du ska börja på jazz eller modernt, ett mycket bra val tycker jag :)

tack så mycket för ditt fina sms jag fick förut! Det gick jättebra första skoldagen! Jag får se om vi hinner höras ikväll så får jag berätta!

Krya på dig vännen, PUSS

2009-08-17 @ 15:44:46
URL: http://fivesisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0