Thuesday diary

Hej mina vänner!

Känner mig lite låg idag. Vet inte, det är nåt som inte riktigt känns bra. Vet inte om det är att jag inte riktigt vant mig vid allt nytt i skolan och så. Min kropp brukar ju bli lite orolig innan den känner sig riktigt trygg. Det var ialla fall härligt att ha franska idag! Jag älskar franska. Marita är så gullig. Jag är så glad att jag valde den kursen.

Idag har vi kört på järnet med franska, matte, engelska och historia. Hade varit skönt med en kör timma emmelan så man fick slappna av med muarna lite. Imorgon har vi ialla fall kör allihopa och sen har jag ensemble och matte. Skön dag. Jag ser fram emot domkyrkan också. Det brukar va mysigt tycker jag. Jag och Liv skulle till nån dansaffär efteråt.. Spännande.

Nu ska jag spela piano och ta en power walk.

Kram på Er!


Kommentarer
Postat av: Clara

Vad fin du är vännen min, vacker på utsidan och på insidan. Försök att se det själv också, lovar du det?

Jag läste ett inlägg du skrev för några dagar sedan ang. hår-avfall. Har vikten trillat neråt igen och därav orsakat håravfall?

Jag hoppas verkligen inte det..

Många varma omtankar & rödvinsröda ♥:an

C

2009-08-29 @ 21:39:18
URL: http://laramaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0