Vardagsrumsmatta..

Idag har vi varit på massa affärer och letat en matta till vårt vardagsrum. Jag hittade en jättesnygg på mattlandet men det blev inte den tyvärr. Mamma och Pappa bestämde sig istället för en på IKEA, som också var fin förstås. Det blev faktiskt tre mattor från IKEA. En till hallen, en till vardagsrummet och en dörrmatta. Tror det blir riktigt fint. Det blev lunch på IKEA också. Cesarsallad med kyckling.

Idag regnar det och är grått ute, men jag tror jag ska ta på mig stövlarna och gå en sväng ändå.

Kram på Er!


En liten bild från vår härliga Stevie Wonder konsert i våras. Här sjunger Liv och Lisa "You are the sunshine of my life"

Kommentarer
Postat av: Erica

Kul med nya mattor! :]

2009-08-03 @ 17:52:34
URL: http://faithhopelove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0