Monday diary

Idag har vi haft en lugn morgon. Jag sov till nio och sen kollade jag och Frida på gårdagens project runway som duktiga mormor så snällt spelat in till oss på deras inspelningsbara dvd. Det är så synd att jag alltid missar det nu för tiden när det går sämsa tiden 19 på söndagar.. Annars är det det bästa TV visar just nu tycker jag.

Om nån timma ska vi gå över till farmor och farfar för att äta lunch. Senare i eftermiddag ska jag besöka Friskis och Svettis här i Sundsvall. Blir kul att se vad de har för pass här. Ikväll ska vi på middag hos kusinerna.

Den årliga släktträffen igår var föresten väldigt trevlig. Kul att träffa alla igen. Alla barn hade vuxit sjukt mycket och vissa vuxna kände man knappt igen. Jag undrar hur mycket jag har förändrats. Det tänker man ju inte så mycket på.


Kommentarer
Postat av: Anonym

- LÖVE THE OUTFITS!

2009-12-28 @ 11:28:32
URL: http://wolveriina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0