Beyond Retro

I fredags öppnade den hyllade second hand butiken beyond retro här i Göteborg. Jag var självklart där och kikade redan vid öppningstid på fredagen. Jag blev mycket imponerad av butiken och tyckte utbudet av fina och frächa kläder var väldigt bra. Det är ju bra mycket dyrare än saron second hand och ungsomshjälpen etc. Men det man betalr för är ju tiden. Att slippa leta i stora osorterade lokaler med högar av utslitna munkjackor på jackt efter ett guldkorn. Å andra sidan tycker jag det är väldigt roligt.

Men beyond retro i arkaden är absolut ett ställa värt att besöka!

så här ser det ut:



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!



Nu har jag fyllt på i bloppisen och även sänkt priserna rejält. Dessutom bjuder jag på frakten. Allt ska bort innan maj, så kika in och fynda!



http://rebeccalovesyou.blogg.se/category/min-bloppis.html



Kramar Rebecca

2009-02-22 @ 21:34:45
Postat av: Anonym

Goodmorgon :)

2009-02-23 @ 11:07:07
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0