Hallå vänner!

Idag har varit en betydligt bättre dag än igår. Solsken som jag älskar! Det var som den första vårdagen idag. Love it. Solen som stålar in så man knappt kan vara i ensemberummet och slasket som rinner ner i brunnarna på gatorna. Fåglar som kvittrar och fredag. Freeeedag. Den här fredagen behöver jag verkligen. Fast mycket av helgen kommer att gå åt till att plugga.

Fick en glad överrasking av sångfröken idag också. Thank you!! :-)

A sa att hon kommit på sig själv med att tänka att jag har sån otroligt fin klädstil.
Ojojoj, tänkte jag. Så gulligt av henne.

Idag satte jag stämman perfekt och orden från sången i domkyrkan träffade rakt i hjärtat ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0