Smutsiga fötter och trappa ner

Igår kväll var jag på tonår i tabernaklet. Det var jättetrevligt verkligen. Vi övade sånger med Daniel och Henrik som vi sedan skulle sjunga på café trappa ner, som är ett café för hemlösa och narkomaner och så. Jag som blivigt så förkyld och helt täppt i näsan kunde inte sjunga så bra. Så jag spelade ägg. Mitt nya favoritinstrument;)
Nä, men jag brukar spela ibland. Det är mycket svårare än det ser ut ska jag be att få tala om.



Våra sånger blev väldigt uppskattade och klassikern pärleporten fick vi ta två gånger. Hih. Jag tycker de var väldigt härlgia där nere och man får sån nöd för människor när man ser dem. Jag skulle gärna vara där nere och hjälpa till med. De hade mycket att berätta och musiken föder mycket känslor.

När vi gick tillbaks upp tvättade vi varandras fötter. Vilket utlöste mycket, fniss och kitlande och kanske en och annan skamsen känsla. Det är inte varje dag man stäcker fram sina fredagsfötter till en annan människa. Men det var gott att få göra det. Jag ska göra det mycket oftare på mina vänner.

Hoppas ni också hade en härlig fredagskväll!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0