That's life

Ledsen. Åh vad jag längtar efter någonting annat.

Idag spännde jag tandställningen igen. Det gick finemang. Hade en rolig tandläkare som tydligen var nån slags elev så allt gick mycket långsammare men men... jag hade ju inte bråttom nån stans.. :-)

Första dagen efter lovet kändes... sådär. Första lovet jag inte haft skolångest! Fantastiskt. Men idag vet jag inte vad det var med mig. Jag längtar efter att få landa.

Har precis varit ute på en promenad och nu är det dags för att tragla kadenser på pianot. Jag vill att Helén ska va stolt över mig på torsdag.

Kram.

Klicka f�r att st�nga bilden
Anna är minsann mycket snyggare i sin tandställning än vad jag är i min. Men.. that's life :-)

Bilden snodd från Annas blogg.


Kommentarer
Postat av: Anna T

Hahahaha! Jag tyckte väl att jag kände igen den bilden! :D Men jag tycker minsann att du är snygg i tandställning! Sådeså :) Kram<3

2009-02-17 @ 07:16:05
URL: http://solflingan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0