Budskap från ovan..

Hej mina vänner!

Idag har jag varit i glöstorpskyrkan. Vi hade gemensam gudstjänst med dem i den församlingen idag. Det var trevligt tycker jag. Ganska så mycket folk där. Peter Whalbeck och Jill var det som predikade. Peter är väldigt bra faktiskt. Var länge sedan jag hörde honom tala. Och Jill förstås. Du är ett säkert kort, sis.

Jag sjöng en sång som heter "han som kom ner" en underbar sång skriven av Linnea Hagenfors. Jag blev ganska nervös precis innan idag och hjärtat började slå i otakt. Vet inte varför men det gick bra ändå. Kanske var för att jag skulle fokusera mig mer på vad jag skulle göra.

Det kändes gott att sjunga idag. Kändes som att det fick ge någonting. Och som att budskapet fick komma fram. Det var flera som kom fram och pratade med mig efteråt som kännt sig berörda och vi fick prata lite grann.

Tänk att Gud kan använda en sådan liten människa som jag. Han är god. Gud.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0