Öppet hus

Idag har jag långledigt på morgonen för vi ska på öppethus i kväll.
Ska till tisdagsbönen i tabernaklet klockan elva. Sedan ska jag träffa Jill så sksa vi luncha och göra nåt annat kul sen.
Sen ska jag träna innan jag ska träffa Sara för att äta på pedagogen. De sägs att det har mycket bättre mat där än i skolan. Hoppas det.
Hoppas att ni kommer idag L och S! Jag väntar på er... :-)

Kram till Er alla!
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

"Det folk som vandrar i mörkret ser ett stort ljus,
över dem som bor i mörkrets land strålar ljuset fram."
Jes 9:2


Kommentarer
Postat av: Tonje

Fikk du mitt seneste sms idag vennen? hils til L og S fra meg :D

Og fråga Jill om hun har tid å skicka bilderna snaaart.. :)

KLEM

2009-01-20 @ 10:23:22
Postat av: Anna

PUSS!<3

2009-01-20 @ 11:56:14
URL: http://solflingan.blogg.se/
Postat av: A -*

Alla är vi fina på vårt eget sätt,

Säg nej till size zero!!

2009-01-20 @ 14:28:14
URL: http://amandavardet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0