I natt har det snöat


Bild: www.acc.umu.se/~wschedin/snow/silvertree2.jpg

I natt har det snöat! Kul. Tror jag. Kommer på mig själv med att oroa mig för saker som hände på min gamla skola. När dert snöar var det kaos. Snö överallt. Alla killar kastade runt snö och isbollar både inne och ute. Inte ens i klassrummet satt man säkert. När man minst anade det fick man en hård snöboll i nacken. Jag hade jämt magkatarr på den skolan.

Samma sak igår. Sista dagen på lovet. En plåga. Har alltid varit när jag gick på glöstortp. Men nu går jag ju på en ny skola som jag trivs på. Jag gillar mina kompisar, lärarna, hela grejen. Så jag behöver ju inte ha nån skolångest.

I år ska jag sluta oroa mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0