I believe in angels...

Idag är det mycket röster i skallen. Svårt att få någon ro. Ibland undrar jag vad dessa spöken gör i mig. Jag vill faktiskt inte längre. Okej?!

I förmiddags var jag i kyrkan och lyssnade på Daniel som predikade. Idag hade han inte med något "potatisfrö";-) (Äsch, förlåt, det där var ju glömt;-) Det var jag som sjöng och pappa som spelade. Det gick bra idag. Bara att jag slarvade lite med texten nån gång... "Du tröttas alltid" (Noooo!!) Mamma sa att det säkert inte var någon som hörde;-) 

Fatta vilken feedback man får i min kyrka alltså. Jag är så bortskämd med er som publik. Ni är så goa mot mig!

Mötet igår i tabernaklet var jättefint. Sara kom! var väldigt glad för det. Hon är så go Sara. Verkligen en toppentjej. Även igår mådde jag väll sådär. Eller.. både bra och dåligt. Det var skönt att komma ut lite ialla fall. Skingra tankarna. Det var inte så mycket folk som jag trodde där men det var nog så bra. Jättebra lovsångsband dessutom. I like.

Nu ska jag plugga lite franska om jag kan koncentrera mig. Ikväll ska jag börja läsa "the notebook" som jag var och hämtade hos Anna idag (Kul att se dig igen, tjejen!).

Kram och ha en härlig eftermiddag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0