Tut tut!

Hej!

Nu är jag hemma i Götet igen efter en lång dag i bilen. Frida hoppade av redan i Västerås hos en kompis så sen var vi bara tre i bilen. Jag har sysselsatt mig med att lyssna på ljudbok, smsa vänner, läsa eclipse och rita. Vi stannade bland annat på Sveriges mest myggtäta ort -Gysinge. Ingen hitt för min myggalergiska syster.

Verkar som det har regnat över hela Sverige idag. Eller så har vi bara varit förföljda av ett stort regnmoln över just vår bil.
När vi kom hem packade jag upp direkt vilket hör till ovanligheten sen gicka jag en power walk i skogen som satte lite fart i kroppen igen.

Ikväll ska jag inte vara uppe allt för sent - imorgon blir en rolig dag!

132985-375

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0