Le pain francais

Idag är jag lite hängig igen. Segt alltså. Att det håller i sig så länge. Jag blir helt slut av en promenad till kyrkan och ett snabbt besök på IKEA. Det var defenitivt dagens upplevelser. Nu ska jag pyssla med mina pärlor och räkna lite mer matte.

Imorgon ska alla LM Angels fika på le pain francais. Linnea skulle på student så hon kommer inte. Såklart är jag orolig vem jag ska sitta med och prata med, som jag alltid blir i sådana situationer. Egentligen är det ganska skönt när man blir äldre och får mer erfarenhet! Tycker det är skönt när man känner igen sina känslor och kan dra nytta av tidigare erfarenheter.

Klart att någon kommer vilja sitta och prata med mig! ;-)

Är du stolt över mig nu Anneli?


här ska vi LM Angels fika imorgon.

Kommentarer
Postat av: Marie

fikan är god där =)

2009-06-07 @ 15:13:10
URL: http://marrwie.blogg.se/
Postat av: Marie

haha ah :P

2009-06-08 @ 09:50:57
URL: http://marrwie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0