nionde juni

Har precis varit ute på långpromenad i regnet. Jag tycker det är härligt att promenera när det duggar. Man tänker så bra då. Fast jag tycker ju alltid det är härligt att va ute och gå. Idag har jag varit i skolan hela långa dan. Inte så mycket att göra nu i skolan förutom matteprovet imorgon. Oh no. Eller jag har faktiskt pluggat väldigt mycket så jag känner att jag har goda förutsättningar. Ska kolla lite på det nu innan jag går och lägger mig, sen får jag sova på saken så går det nog jättebra imorgon!

Träffade Hanna idag efter skolan. Vi var i Haga och tittade på avslutningsklänning till henne. Känner mig så nostalgisk när vi pratar om att gå ut nian. Trots att det bara var ett år sedan.

Nu ska jag tvätta håret.

Imorgon är sista dagen i ettan. Helt sjuuuuukt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0