They say you're like a monday morning

Idag har jag sovmorgon och börjar inte förrän halv tolv då jag ska träffa de andra änglarna. Det är så skönt med en extra sovmorgon. Eftersom jag inte varit helt kry i helgen också så behövde jag få sova lite. Men såklart vaknade jag halv fyra och var klarvaken. Satte på Munken och Kulan och somnade om. Munken och Kulan är bästa sömnknepet för er som inte provat!

Det ser ut att vara fint väder idag - äntligen!

Jag har inte så mycket att göra hemma så jag tror jag ska åka och kolla lite på smycken till min skolavslutningsklänning:-)

Ha en bra måndag!


Kommentarer
Postat av: Micha

Vilken härlig sovmorgon.

Vi hade inga lektioner idag. Men var tvugna att åka till skolan för att ha betygsnack i matten. Jag fick G iaf. Inte helt nöjd. Men men.

Hoppas du får en fin dag, min underbaraste Joss.

Du är guld värd och jag vill träffa dig snart.

Stora kramar! Micha

2009-06-08 @ 09:31:56
URL: http://miichangotango.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0