Snödroppar...

Å så skönt att det äntligen är fredag igen. Eller veckan har ju faktiskt gått väldigt snabbt men man känner verkligen att nu behövs en helg. Jag köpte nya jeans och chinos idag efter skolan. Jättefina. Får prova dem lite hemma också så vi får se om de stannar..

Väldigt många är sjuka nu så jag är så rädd att jag ska bli det. Jag är alltid så nojig i sjuklings tider. I helgen ska jag vara med på en gospelkonsert i BK och vi ska öva till det hela helgen så jag vill inte bli sjuk! Men nu känns det som det kommer krypande. Men jag hoppas verkligen att det bara är inbillning. Jag har ju precis blivigt återställd efter de förra förkyldningarna. Och jag har ju konsert på fredag. INTE bli sjuk.


Jag såg snödroppar på väg hem från skolan. Sånt härligt vårtecken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0