Je suis fini.

Hade bibelkunskapsprovet idag. Det gick ganska så bra men kung David hade jag inte läst på så mycket och självklart handlade 10 poängsfrågan om hans liv... Suck. C'est la vie. Jag fick klara mig med ett svar baserat på söndagskolsfakta. Får se hur långt det håller.

Franska nationellt hade vi också idag. Det gick sådär.. Man får sån blackout ibland alltså. Men det var ganska kul. Jag gillar ju att prata franska även om jag inte är världsbäst!:-)

Som Sara skulle sagt:

"Tänk att det är över nu!!"

Kommentarer
Postat av: Miia - There´s no place like home

Hoppas religionsprovet gick bra! Jobbigt med den där 10poängaren, men nåt poäng lyckades du säkert skrapa ihop... ;)

2009-05-12 @ 14:27:15
URL: http://theresnoplacelikehome.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0