Under bordet..

Just nu sitter jag under finbordet och skriver. Hihi. Det är sant faktiskt. Jag såg att datorn stod här så jag tänkte bara skriva lite grann och då passade det sig att sitta här.

Konserten igår var toppen! Samuel är så fantastisk och publiken var verkligen på. Träffade många från skolan och faktiskt till och med Sofia och Julia från vår klass!:-) Väldigt mysigt. Jag och Maria var väldigt rebelliska och var ute länge på natten. Jag sa hela tiden att "det här har jag aldrig gjort..."
Trodde att mamma och pappa skulle bli lite arga på mig men de tyckte det var bra att jag börjat vara ute lite på natten och göra saker. Hihi. Tack för det:-) Det var ju inte precis som att vi gjorde någonting dumt. Att vara på ungdomsmöte i en pingstkyrka in till småtimmarna har väll ingen dött av;-)

Idag mår jag turligt nog bättre. Jag var ju så snurrig igår. Skönt att det släppte.

Har varit i Lyktan idag och nu står det plugg på schemat. Imorgon är man ju tillbaks i skolan igen.

Ha en toppen söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0