Första advent

Aj aj aj. Jag var tvungen att åka till vårdcentralen idag för jag har haft så ont i örat flera dagar. Hade tydligen öroninflamation i hörselgången. Inte så kul.. :-(
Fick vänta ett tag och sen åkte vi till stan för att hämta medicinen och jag passade på att köpa den jättefina blusen jag har spanat in ett tag på Zara. Tänkte att jag skulle ha den på vår julkonsert på onsdag.

Ikväll blir det julsång i glöstorpskyrkan. Kom gärna om ni har vägarna förbi.


Önskar er alla en trevlig advent.

Kommentarer
Postat av: Emma-Lou

Hoppas att öroninflammationen ger med sig snart, fyfan vad ont sånt gör! AJJJ!



Tänkte på en sak. Du har ju varit med i minst en tävling hos mig tidigare, där jag lottade ut en kemikaliefri produkt från Rosenserien! Ännu en tävling på G, med avslut på fredag kl 20:00, tävla här:



http://emmalou.myshowroom.se/tavling-vinn-kemikaliefri-peelingkram/

2009-11-29 @ 22:26:15
URL: http://emmalou.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0