Friday diary



Känner mig en aning splittraf just nu. Händer så mycket roligt i helgen och så allt detta plugg och så ska man hinna med att vila och hela världen rasar liksom samman. Okej, kanske inte riktigt så farligt..
Hursomhelst, vi har ju konferans i kyrkan hela helgen och jag vill verkligen vara med på det, men imorgon ska vi på Neew Moon och sen är det gospelövning hela söndagen och det känns lite svårt att klämma in historiaplugg och gehörsgrejerna på den lilla tiden som knappt (läs inte alls) existerar..

Kanske dags att stressa ner...

Kommentarer
Postat av: Anna

Å. jag känner igen mig. Hade också supergärna velat åka dit i helgen. Till konferensen.. Och det funkade inte riktigt. Tråkigt att missa något roligt. Men ta det lugnt. Det viktigaste är att du mår bra, Joss-goss!<3 vill prata med dig snart. När du har tid vill säga.



"ville bara, hööra din röst" ;) KRAAAAM

2009-11-20 @ 21:33:38
URL: http://solflingan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0