Saturday diary

Dagen har rullat på så snabbt idag. Det blev en snabb morgon då jag skulle skynda iväg till tab och vara där elva. Det gick jättebra att öva och det var väldigt kul. Vi kör ett sexmannaband med gitarr, elgitarr, bas, trummor, piano och sång. Alla är så profsiga och kan verkligen sin sak så det var väldigt roligt. Min insats var väll kanske inte så där jättestor men jag är bara glad att få vara med :-)

Jag har märkt att jag faktiskt kan historian väldigt bra så jag behöver inte plugga järnet resten av helgen. Men jag ska nog inte ge mig riktigt än..
Nu ska jag ut på en lång runda med cykeln då jag inte kommit iväg till friskis och svettis i veckan.

Ikväll blir det Prinsessa på vift, tjohoo! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0