090909

Hallå hallå! Idag är det den fräcka dagen 09-09-09. Och om ca en halvtimma är datumet och klockan
09-09-09-09-09-09. Lite fräckt va?!

Idag har jag sovmorogn men jag råkade visst gå upp lite för tidigt för jag hade tid över när jag var klar.
Jag ska ha sånglektion med Lovisa idag och sedan engelska och sedan fotas med LM Angels, sen slutar jag:-) Det är så soft att gå i 2:an.

Jag ska träna på Fysiken idag för de har öppet hus. De hade inga pass på dagen så jag måste åka tillbaka i eftermiddag. Afro power ska jag träna. Det blir kul :-)

Nu måste jag kila till skolan!

Kram kram!


Kommentarer
Postat av: Anna

Hihi :-) Kram!

2009-09-09 @ 11:40:18
URL: http://solflingan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0