It just must have been her

Vår tvättmaskin har gått sönder så igår köpte mamma och pappa en ny, och nu håller de på och rensar i hela tvättstugan så det är saker överallt här nere. Jag sitter bland massa handukar och hinkar och gamla väskor och verktyg och allt möjligt. Jag hoppas verkligen de får ordning här snart.

Igår var jag på friskis och dansade funk. Riktigt riktigt kul var det! Jättebra lärare också!
Tjejen som dansade framför mig var så otroligt lik Maia Hirasawa. Väldigtväldigtväldigt lik så jag tror nästan det var hon. Det är ju alltid lite svårt när alla har träningskläder och utan smink och uppsat hår och så. Men hon bor ju i Göteborg nu så varför skulle inte hon kunna träna på friskis&svettis?


En bild på Maia från hennes hemsida. It just must have been her.

Idag ska jag städa hemma och fixa med en smyckesbeställning. I eftermiddag ska jag träffa frugan.

Kramelikram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0